Wirtualny spacer w Contact Center One

Wirtualny spacer w Contact Center One

Wirtualne spacery to rodzaj zdjęć sferycznych, które można przeglądać w interaktywny sposób przypominający „wirtualny spacer”. Najczęściej z takiej możliwości korzystają różnego rodzaju miejsca użyteczności publicznej, między innymi restauracje, kawiarnie, hotele i pensjonaty. Na kolejnym miejscu są biura oraz przeróżne lokale handlowo-usługowe. Innymi słowy, nasze usługi wykonywania tak zwanego wirtualnego spaceru są wykonywane w naprawdę przeróżnych obiektach. Ciekawym przykładem jest biuro spełniające rolę Call Center które opisujemy w niniejszym artykule.

Dlaczego Call Center potrzebuje wirtualnego spaceru?

Charakterystyczną cechą większości call center jest niemal ciągła potrzeba rekrutacji. Jest to rodzaj działalności, w której rotacja jest dosyć duża i w efekcie wszelkie aspekty ukierunkowane na pozyskanie nowych pracowników są bardzo ważne. Nie da się ukryć, że potencjalni pracownicy poszukują informacji o firmie, do której rekrutują w Internecie. Miejscem, na które zazwyczaj natrafiają jest wizytówka Google Moja Firma, fanpage na facebooku lub profil firmowy na LinkedIn oraz strona internetowa firmy.

Naszym subiektywnym zdaniem wyjątkowo ważne są opinie innych osób, które już wcześniej pracowały w danej firmie. Jeśli potencjalny pracownik natknie się na pozytywne opinie to istnieje duża szansa, że chętnie weźmie udział w rekrutacji.

Co ciekawe, wirtualny spacer przedstawiający to jak wygląda wnętrze biura potrafi mieć wprost ogromny wpływ na ocieplenie wizerunku danej firmy, nawet porównywalny do pozytywnych opinii innych pracowników. Jeśli przed wysłaniem CV można zobaczyć, jak wygląda biurko, miejsce do relaksu oraz reszta wyposażenia biura to łatwiej wyobrazić sobie przyjazną atmosferę panującą na co dzień w pracy. Firmy coraz bardziej zdają sobie sprawę z mocy jaka drzemie w wirtualnych spacerach, w związku z czym coraz łatwiej się natknąć na wirtualne spacery przedstawiające wnętrza biur.

Wirtualny spacer w biurze Contact Center One

Wirtualny spacer został wykonany w Częstochowie przy ulicy Jasnogróskiej, gdzie mieści się Contact Center One Best. Jest to niewielkich rozmiarów biuro spełniające rolę Call Center. Biuro składa się z kilku pomieszczeń. Dwa osobne pomieszczenia spełniają rolę typowo biurową. W każdym z nich umieszczono co najmniej kilkanaście stanowisk komputerowych. Centrum biura stanowi wygodne miejsce do relaksu wyposażone w telewizor, kanapy, fotele oraz zaplecze kuchenne. Biuro mieści się na parterze budynku.

Praca w Contact Center One

Na rynku działa wiele firm Call Center, jednak atmosfera i ogólne warunki pracy w firmach z tej branży bywają zróżnicowane. Poza zróżnicowaną atmosferą, pewne różnice można dostrzec w zarobkach oraz oferowanym pakiecie szkoleń. Firmy, które nieco bardziej dbają o pracownika takie jak Contact Center wyróżniają się wyższym w stosunku do konkurencji poziomem wynagrodzeń, uczciwym systemem motywacyjnym oraz dużym skupieniem się na aspektach szkoleniowych.

Praca w Call Center to praca dla osób ambitnych, które chcą rozwijać się w sprzedaży. Przykład wielu pracowników pokazuje, że praca w Call Center rozwija pewność siebie, poprawia asertywność, uczy konsekwencji oraz nastawienia na cele. Ponadto, nie da się nie zauważyć rozwoju kompetencji w zakresie sprzedaży, negocjacji, występów publicznych oraz wielu innych elementów, które niemal w każdym przypadku mają istotny wpływ na dalszą karierę.

 Contact Center One

Duża skuteczność biura Contact Center One wynika z tego, że jest to Call Center nastawione na jakość nie na ilość. Właściciel Karol Froń dokładna wszelkich starań by przekazać wypracowaną latami wiedzę sprzedażową swoim pracownikom. Co ciekawe Karol Froń dzieli się ze swoją wiedzą nie tylko ze swoimi pracownikami, ale także dosłownie z każdym kto jest zainteresowany zwiększeniem sprzedaży. Dzieje się to za pośrednictwem kursów, które są dostępne pod adresem https://karolfron.pl/

Jest to pakiet kursów, dzięki któremu można tworzyć skuteczny dział handlowców praktycznie w każdej branży, w której rozmowa telefoniczna oraz skuteczne techniki negocjacyjne mają znaczenie. Oszacowano, że kurs pomaga zwiększyć sprzedaż nawet o 27% w ciągu 6 miesięcy. Z kursu można się dowiedzieć między innymi jak robić pozytywne sprzyjające sprzedaży pierwsze wrażenie, jak budwać relacje z obcą osobą, jak szybko badać potrzeby i ustalać co jest ważne dla klienta, jak prezentować ofertę, aby ta wzbudzała pragnienie posiadania, jak nienachalnie zamykać sprzedaż, jak uzyskiwać rekomendacje oraz wiele więcej. Jednym słowem jest to podsumowanie kilkunastu lat praktyki na poszukiwaniu skutecznego narzędzia do sprzedaży. Całość zamknięta w jednym kompleksowym i bardzo merytorycznym kursie.

Autorem kursów jest Karol Froń – autor 5 książek o sprzedaży, wykładowca akademicki, przedsiębiorca z kilkunastoletnim doświadczeniem, który przeszkolił 11 000 handlowców.

Potwierdzeniem ponad przeciętnych technik i umiejętności są uzyskiwane wyniki. Contact Center One współpracowało w zakresie szkoleń i sprzedaży z ponad 60 firmami (do 2013 roku). W ciągu tego czasu udało się uzyskać wiele spektakularnych wyników. Między innymi uzyskano status najskuteczniejszego call center w Polsce dla Play i KRD.

Wirtualny spacer w Contact Center One

Przydatne linki

Wirtualny spacer w Contact Center One

Dodaj komentarz